2011. január 30., vasárnap

2011.01.30 Vasárnap.

A mai nap reggeli után felkerekedtem és elmentem a Long Bay National Parkba, ami egy órás útra volt busszal Aucklandből. Igazából hasonló volt, mint a többi strand, vasárnap lévén kora délután rengetegen voltak.

A strand területe nagyon szép parkosított és lehetőséget biztosítanak mindeknek, hogy itt rendezhet magának családi sütögetést, persze ingyen. Jó ötletnek tartom, családi grillezés a tengerparton ingyen, persze mindenki hozott cuccból. Persze én már szokásomhoz híven elmentem körbejárni a parkot, hegyen-völgyön, árkon-bokron át, ahol nem sok emberrel találkoztam hála az égnek. Aztán délután kettő felé én is strandoltam 5-ig.

Long Beach

A parton rengeteg kidőlt régi fatuskó, teszi érdekesebbé a partot.

Dagálykor víz alá kerül a fa, lehet látni a vízszintet.

Csiga-Biga, nem is olyan kicsik!

Mező

Minden tiszta élénk zöld. Imádom a nyarat!

Partoldal

Jellegzetes Új-Zéland-i tengerparti kövek.

Érdekes szikladarabok.

No comment...

Dagálykor ez is víz alatt.

Magányos Fa.

No comment...

További szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés: